Pierwszy…..

Pierwszy wpis na blogu, pierwsze szycie przy użyciu overlocka, pierwsze dzieło z dzianiny, pierwsza czapka.

Czapka dziecięca rozmiar 44 uszyta została z materiałów zakupionych w sklepie Textilmar. Koszt zakupionych materiałów to około 20 zł. Ilościowo tkaniny wystarczy na 5 – 6 czapek. Czapka nowa w sklepie to koszt około 25 zł, więc nie ma o czym mówić – szycie jest tańsze:).

Czapka banalna w wykonaniu. Wszystko spinamy, zszywamy, przewracamy na prawą stronę i gotowe. Wzór zaczerpnięty jest z pisma Ottobre numer 04/2016.

Do uszycia wykorzystałam overlocka firmy Singer (14SH754). Ścieg 4 nitkowy, wygląda ekstra i super trzyma.

Poniżej zdjęcia. Oby się podobało:)

 

3 thoughts on “Pierwszy…..

  1. Podoba się i to bardzo! Świetna! Gratuluję wprawnej ręki i sprzętu.
    Ja ciągle gapię się na mojego Łucznika (overlocka posiada). Jeszcze nigdy nie próbowałam ściegów overlockowych, ciekawa jestem czy znacząco ustępują maszynom, które robią wyłącznie overlock.

    Lubię to

    1. Dziękuję:) Ja szyję na Łuczniku od 4 lat. Maszyna też ma ściegi overlokowe i powiem szczerze, że próbowałam różnych ustawień i metod, kupiłam specjalną stopkę do ściegów elastycznych, elastyczne nici oraz przeczytałam mnóstwo porad internetowych jak szyć dzianiny bez overlocka i wszystko bez zadowalającego efektu:/. Materiał się rozciągał a forma źle leżała. Przy overlocku nie mam z tym żadnego problemu dlatego cieszę się że w niego zainwestowałam. Może to kwestia mojej maszyny… Życzę cierpliwości:)

      Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

