Recykling materiałowy – torebka dżinsowa.

A dziś:

Po co wyrzucać stare dżinsy czyli recykling materiałowy.

Pewnie u każdej kobiety w szafie piętrzą się stare zużyte spodnie, których a to żal wyrzucić a to się jeszcze przydadzą i inne tego typu historie. W mojej szafie było już ich tak dużo, że zaczęłam je przerabiać na inne rzeczy użytku codziennego.

Pierwsza odsłona recyklingu materiałowego dotyczy torebki dżinsowej. Projekt uszyty został trochę na „czuja”. Przy torebkach nie korzystałam nigdy z wykrojów – szyję z głowy. Czasami coś się nie uda ale przy każdym kolejnym modelu jestem bogatsza o nowe doświadczenia.

Podsumowując na pewno nie minę na ulicy nikogo z innym egzemplarzem torby a w szafie można zmagazynować nowe ubrania.

🙂

Pozdrawiam

3 thoughts on “Recykling materiałowy – torebka dżinsowa.

  1. Ale fajna! Uważaj bo nowe trendy w modzie zaczniesz lansować tymi pomysłami! Mi się bardzo podoba, aż zacznę w szafie grzebać chyba 🙂 Może nie będzie to takie trudne, co? 🙂 Gratuluję pomysłu i wykonania!

    Polubienie

Skomentuj

