Bluzka niemowlęca – reglanowe rękawy.

Drugie szycie na overlocku firmy Singer.

Do kompletu do czapki (a tutaj są zdjęcia samej czapki:P) uszyłam bluzkę dzianinową z reglanowymi rękawami na podstawie wykroju zaczerpniętego z magazynu Ottobre.

Na początku bluzka miała być biała bez serducha ale czegoś mi brakowało i dorobiłam aplikację. Dekolt, rękawy oraz dół bluzki wykończyłam na maszynie domowej Łucznik. Kosztowało mnie to sporo nerwów a i efekt nie jest do końca zadowalający. Dzianina trochę się rozciągnęła. Serducho przyszyłam zygzakiem. Rękawy i dół bluzki wykończony jest ściegiem prostym przy minimalnym naprężeniu nici.

Jak na pierwszy raz chyba jakoś wygląda;p.

A materiał w gwiazdki jeszcze został może w wolnej chwili pokuszę się o uszycie spodni do kompletu:).

Pozdrawiam

 

4 thoughts on “Bluzka niemowlęca – reglanowe rękawy.

  1. Wykańczanie krawędzi ubrań z dzianiny z dodatkiem elastanu spędza mi sen z powiek. Dotychczas obrzucałam overem, podkładałam raz i przeszywałam podwójną igłą. Niestety czasami materiał rozciąga się mimo wszystko… Także tego….
    Bardzo uroczy i udany komplecik. Dziecię będzie wyglądać w nim słodko!

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

