Torba – recyklingowy miszmasz

Lubię wykorzystywać resztki pozostałe po innych projektach. Ogólnie nie lubię jak coś się marnuje a tym bardziej zalega latami w szafie i zbiera kurz.

Tym razem nowe życie dostała resztka wełny, która została mi po pewnej czapce. Torba to miszmasz materiałów które akurat miałam pod ręką. Przód jest z włóczki, tył to resztki starych spodni. W środku jako podszewka wszyty jest gruby filc. Torebka dzięki niemu trzymała kształt. Rączka torby wykonana jest z wstążki którą kupiłam kiedyś po coś i nie wykorzystałam. Wstążka zapleciona jest w warkocz i przyszyta do torby. I gotowe:).

Do torebki mieści się portfel, klucze i telefon czyli akurat to co jest niezbędne na wyjście do miasta gdzie nie potrzebujemy całego arsenału kobiecych ‚przydasię’. Polecam zużywanie resztek. W szafie włóczka by leżała a tak mam nową, fajną torebkę.

Pozdrawiam:)

2 thoughts on “Torba – recyklingowy miszmasz

  1. Ciekawa torebka! Właściwie jakby nie kolor to brałabym w ciemno nie wiedząc ile się do niej zmieści 🙂 Nie przepadam za takim ostrym niebieskim 🙂 Swoją drogą, gdzie ten mój Dzieć upchnąłby mi tam pięć misiów i ludziki z duplo? 😀

    Polubienie

Skomentuj

