Koc niemowlęcy

I nowy kocyk.

Kocyk o wymiarach 120 x 80 uszyłam jako prezent.

Wszystkie materiały są zakupione w sklepie House of cotton. Pierwszy raz robiłam tam zakupy i jestem zadowolona. Materiały są bardzo dobrej jakości. Minky po praniu, nie stracił ani koloru ani kształtu co zdarzało mi się z materiałami z innych źródeł.

Pomiędzy warstwę bawełny i minky wszyłam ocieplinę. Nie wiem jakiej gramatury bo producent nie podał:). Ocieplina jest zszyta z minky oraz bawełną. Dodatkowo dla pewności wszystkie trzy warstwy są obrzucone razem ściegiem zygzak. Wkład jest wtedy na tyle zabezpieczony od wewnątrz iż można prać koc wiele razy i się nie martwić to co wyciągniemy z pralki. Metodę tą zastosowałam już w poprzednich kocach i mogę powiedzieć że się sprawdza.

Jest to już moja kolejna współpraca z minky i chyba w końcu mogę powiedzieć że go opanowałam. Najważniejsze to dużo szpilek i cierpliwości:). Przy szyciu minky fajnie jest zaczynać szycie od jego nierozciągliwej strony i dobrze jak przy szyciu materiał polarowy jest od góry możemy wtedy wyeliminować wszelkie powstające marszczenia. Dłuższą krawędź koca szyję na dwa razy zaczynając od polowy długości koca. Wtedy nawet jak minky mi się przesunie do jest tylko kawałek do prucia na nie całe 120 cm szwu.

A kocyk mam nadzieję spodobał się małej użytkowniczce:).

Pozdrawiam

Zapisz

2 thoughts on “Koc niemowlęcy

Skomentuj

